Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 15 maj 2012

Nu är det nära!

Ja nu är det verkligen nära! 1 dag :-)

Shit va kul det ska bli! Äta gott, dricka gott, shoppa massor men framförallt, bara vara.. Tänk bara att få sova hela natten, ha sovmorgon, i tre dagar. Tre! :-)
Får nästan lite dåligt samvete när jag tänker på det.. Får man längta efter sådant som inte inkluderar sina barn??

Så länge har jag aldrig varit ifrån dem.. Men att längta är bra!

Nu ska jag hämta mina juveler på förskolan ❤ Vi ska MYSA hela eftermiddagen!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar