Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 25 juni 2012

Japp

Jag hann inte mer än att lägga huvudet på kudden innan "Paddan" var framme och jag var inloggad på eBay :-)

Och i vanlig ordning klickades det hem en sak :-) Återstår att se om det var ett bra klipp eller ett dåligt...

Vi hoppas på bra!

En annan sak som jag glömt att berätta är att det inte bidde något besök hos frissan idag :-( Hon ringde mig igår kväll och ställde in. Något så hemskt som att hennes pappa hade dött i lördags... SJÄLVKLART skulle hon ställa in!! Fruktansvärt!

Imorgon kväll ska jag åka hem till Fina Sofia för att provsminkas. KUL!!! Får se om hon tycker detsamma. Jag är ju lite "känslig" när det kommer till smink. Uttrycket "Less is more" stämmer mycket bra överens med mitt sätt att se på smink och hur man ska sminka sig haha. Mascara räcker gott :-)
Jaja, kul ska det bli!!

Nej nu ska jag SOVA!

Pöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar