Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 25 juni 2012

Simskola!

Ja så kul hon tycker att det är! Och lillebrorsan sen ska vi inte prata om! SOM han badar! Herregud! Han har ingen respekt för vattnet heller. Det skrämmer mig lite.. Tänk på alla olyckor som händer.. Man måste verkligen vara med HELA tiden.

Idag hoppade han tom från ettans trampolin haha. Inga hämningar alls... Först med Macke, sedan själv när Macke låg i..

Imorgon hoppas vi på en liten utflykt innan simmet :-) Jag återkommer om detta i nästa inlägg ;-)

Pöss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar