Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 14 juli 2012

Dålig uppdatering= underbar semester!

Haft en jättehärlig vecka på Öland! Då har man liksom inte tid att blogga ;-) Vädret kunde bjudit på lite mer sol, men jag ska inte klaga. Vi har ju haft allt det andra! God mat, fina vänner ❤

Just nu ligger jag i en säng hos andra vänner, strax utanför Halmstad, som fick oss som övernattare lite hux flux :-) Blir lite långt för barnen att åka hela vägen i ett svep...

Jag orkar inte skriva mer nu men återkommer snart igen.
Dock måste jag varna för att det nu kommer vara en hel del bröllops"tjat" de närmsta veckorna, haha. Skräll va?! Men nu drar det ihop sig och det känns som det är såå mycket kvar som måste ordnas. Haha, ni skulle se mina checklistor. Men nu har jag i alla fall suttit lite och benat upp dem lite. En lite enklare version so to speak. En cheklista per vecka helt enkelt.

Fint som snus!

Pöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar