Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 17 juli 2012

Jag vill bli smaaaaal!

Jag är ju inte tjock, men min mage!? Gaha! Kalla mig Karin "bilring"Gustafsson! Jäkla mage!
Jag har typ alltid vägt samma, med undantag för när jag träffade Macke. Då vägde jag nog bara 50 kg. Nu är det liiite mer...
Jag vet att jag inte MÅSTE gå ner massor, men jag vet att jag MÅSTE kunna knäppa klänningen! Tänk om den blivit för liten...?!

Nej detta måste bli ändring på!
INGET godis, INGEN dricka, INGA smörgåsar! Havregrynsgröt till frukost... Sen måste jag väl tyvärr även börja röra lite mer på mig..
T R Å K I G T :-(
Ta en springrunda innan jobbet imorn kanske. Haha, säkert. Vem försöker jag lura??!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar