Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 17 juli 2012

Och där!

Går jag och lägger mig... Och vad skönt det känns!!!! Jag har fått grejat massor ikväll! Marcus var trött och la sig tidigt. Själv kände jag att jag var tvungen att komma igång och gärna bli klar med något. Och ja, jag snackar bröllop. Men nu känns Bordsplaceringen bra. Så bra den kan bli i alla fall. Svårt att göra så att alla blir helnöjda. Gästerna är ju allt mellan 2-88 år..

Den har jag alltså renskrivit med allt vad det innebär. Mallar och grejer.
Utsidorna till festhäftena är nu helt klara. Check! Men framförallt. Själva innehållet i häftena stämmer nu. Ni vet, det jag svor över så innan Öland. Skriver det i Words och delar in layouten i två spalter, så jag kan vika det på mitten sen. Och för att slippa sitta och klippa och klistra när de är utskrivna, så skriver jag dem nu i en särskild ordning. Så att de kommer ut på rätt sätt. Väldans svårt att förklara! Men det är ingenting om hur svårt det faktiskt är!! Eller ja. Det är säkert inte så svårt. Men JÄVLAR vad tålamodskrävande! Gahaaa

Nej nu MÅSTE jag sova. Jobb imorn 9-16, sen grill med FINA VÄNNER ❤❤

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar