Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 24 juli 2012

Hehe

Ikväll har jag rullat servetter! Och sen har jag även rullat lite servetter.. Lite servetter har jag också rullat föressten hahaha

Ja hjälp som jag kämpat! Nejdå det var faktiskt inte så jobbigt.. Bara en sisådär 90 st!?!! Hahaha
Men det blev faktiskt riktigt bra! Jag hade en plan med dem men när jag började igår såg det då inte alls ut som det gjort i mitt huvud.. Inte alls fint..
Pratade då med en vän idag och frågade om hon hade något bra förslag. Det hade hon. Så tack Anna! Det bidde kalajs :-)

Imorgon kväll ska jag och Moagoa träffa tjejerna som ska servera på bröllopet. Macke ska få slippa, tar nog hellre med mig Moa också.. Hon har KOLL på läger den tösen ❤ Vad hade vi gjort utan dig Moa!

Nu ska jag sova.. Lite P3 dokumentär i lurarna så sover jag nog inom 3 minuter..

Pöss



1 kommentar:

  1. Ser toppen ut Karin! Som om du inte gjort annat än att planera bröllop!!

    Har inte varit här inne på evigheter, ska bli ändring på..
    Stor Kram

    SvaraRadera