Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 26 juli 2012

Underbara sol!!!

Ja, haft en heelt underbar dag idag!!
Varit ute med svärmor och svärfar på sjönnen med deras båt! Åhh vad jag Älskar Solen!!

Sen åkte vi ner till Uddevallakalaset och lekte med barnen i hopptälten. De Älskade det, trots att de var väldans trötta.. När familjen åkte hemåt stannade jag kvar nere på stan och gick på AW med jobbarkompisarna :-)

Nu ska jag sova.. Imorgon är det lute jobb, en riktig kortisdag, 12-16. Sen åker jag och min blivande på skojigheter ❤

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar