Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 24 november 2012

Imorn :-)

Ja imorn ska vi äntligen få bilderna från bröllopet. Som jag längtat! Vågar dock inte hoppas för mycket, man vet aldrig om hon kanske glömt dem hemma eller liknande. Men det är i alla fall nära :-)

Jag tycker ju såklart att det tagit en aning för lång tid att fixa dem. Men jag vet också att hon är väldigt noggrann och det är jag är glad för. Hon har tagit ca 1200 kort så självklart tar det tid... Hon har ju såklart annat att göra också än att bara sitta och redigera våra bilder haha. Men. Nu är det som sagt nära. Jag längtar :-) :-)

Nu ska jag sova. Imorgon blir det tipspromenad om det inte öser ner ute. Sen blir det nog en sväng till mor och far..

Pöss

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar