Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 24 november 2012

Lördag

Haft en jättemysig dag idag! Ida har varit på sin dans, sen blev det en sväng till museet med fina Marie och Alfred. Saknar henne nu när vi inte läser samma kurs :-(

I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt. Legat i soffan och ätit Lördagsgodis, varit ute och lekt, pärlat... Ja bara varit ❤

Nu har jag tryckt i mig två goda Tacosar. Nu blir det upp i sängen och kolla film.. Hoppas den inte är allt för läskig :-)

Pöss

Lilleman har länge varit en aning betuttad i Nicke Nyfiken. Kom på att Ida har en Nicke liggandes i sin gosedjurslådor. OM han blev glad?!?! Haha gulle ❤

Även Ida är glad när det är dags för sin dans... Mina underbara fisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar