Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 29 januari 2013

Haha!

Ja är man sugen så är man :-) Jag börjar i alla fall lite smått så får vi se vart vi hamnar.

För att summera tiden som gått så gör jag det enkelt: läget är under kontroll! Skolan är igång igen efter lite julledigt och familjen har hunnit med både snösemester i Sälen och solsemester på Dominikanska! Berättar nog mer om det sista en annan dag!
Ikväll har jag tagit tag i något som jag gjort massvis med gånger! Tränat! Denna gången ska jag (hoppas jag) hålla lite längre. Haha vem tror mig :-) Jaja, jag ska i alla fall försöka! Det var kul!

Vi hörs!

Pöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar