Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 30 januari 2013

Konstig start på denna kurs...

Jag började ju den nya kursen med att inte vara med hela första veckan, pga fantastiska soldagar :-)
I måndags blev det problem med transport till skolan och sjuka söner.. Både jag och Mary.

Idag var det annat. Sov tydligen alldeles för gott då jag skulle varit upphämtad 8.30 och vaknade av att M ropade "Karin, klockan är 9! Du har försovit dig!!"
Åhhhh!! Jaja, det gick bra ändå! Ganska grym är jag måste jag säga. Vaknade 9, var på högskolan i Thn 9.35! Körde jag lagligt?! Pass, på den!

Nu ska jag och min man dela på en Pizza!

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar