Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 30 mars 2013

Glad Påsk på er!

Börjar med att uppdatera om gårdagen eftersom jag latade mig från det igår :-D

Igår hade vi en lugn dag. Jag började med att en långpromenad med Kicki, Jill och Helen. Skönt men blåsigt! Blev ca 6 km tror jag. Sen körde vi ner Macke till stan som skulle tatuera sig. De höll på i drygt 5 timmar men är långt ifrån klara haha. Härligt ;-)

Jag och barnen roade oss med att träffa Cicci, min barndomsvän som numer bor i Göteborg. Fika, Stora lekplatsen och teater på torget hann vi med. På kvällen kom Marcus syster och kille på Tacos. Så mysigt att träffa dom då Moa bor i Stockholm och Jocke i Malmö. Ses ju inte alltför ofta...

Idag har jag och barnen varit på gympa. Sen blev det påsklunch hemma hos oss med Marcus päron mm. Nu sitter vi hemma hos dom och väntar på Oxfilén som ska bli klar. Underbara liv!

Hoppas ni har en fin påskafton ❤

Pöss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar