Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag

Idag har jag jobbat. Riktigt kul då man varit där några gånger nu. Man kan barnens namn, lärt sig lite rutiner... Ja men sådana enkla med viktiga saker ni vet ;-)

Efter jobbet åkte jag en snabbis till Deval och Torp. Är på jakt efter en löparjacka. Tänkte jag skulle börja springa utomhus snart.

Känns så gott! Jag börjar märka att det händer saker med träningen. Framförallt att jag orkar springa längre än vad jag gjort innan. Men också att det börjar ta på "fläsket"... Jag SKA känna mig fin i bikinin i sommar! :-)

På tal om sommar och bikini... Jag inhandlade en ny igår. Jag som inte har någon haha. Bara kanske 20 st :-D
Men. Denna skrek efter mig "Titta på mig! Prova mig! Köp mig! Du vet att du vill ha mig!" Haha! Och jag svalde allt med hull och hår. Så nu är den min.

Pöss!

Mina underbara godingar när de skulle gå till förskolan imorse ❤❤❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar