Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 27 mars 2013

Gött mos!

Idag har jag och Mary suttit på biblioteket hela dan. Jag var väl hyfsat klar med arbetet igår men ändå sitter man och pillar och ändrar. Har fortfarande inte fått U på nån inlämning och hoppas att det ska gå vägen denna gången också :-) Men man vet aldrig...

När Macke kom från Gbg drog jag ner till gymet och bandet. Kändes att det var tredje dagen i rad då mina ben var lite sega.. 7 km blev det i alla fall men denna gång gick jag lite mer än vanligt. Sprang kanske 4-5.. Men jag är glad ändå :-)

Nu ska jag gå och lägga mig.. Imorn blir det jobb hela dagen :-)

Pöss!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar