Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 24 april 2013

En mix av dagen

Imorse skulle jag och Mary sprungit strandpromenaden tänkte vi. Det blåste som F#N bara så vi drog till gymmet istället. Efter det åkte jag och hälsade på min kommande praktikplats. Kommer bli hur bra som helst tror jag! Fick en jättebra känsla :-)

Sen har jag, Marie och Sandra suttit och pluggat ihop. Maries Martin bjöd på superduper god lunch (som vanligt) En fantastisk löksoppa a la Per Moberg. Riktigt gott!!

En lugn kväll och nu ska jag sova... Imorgon blir det heldag i skolan med mina tjejer ❤ Hoppas ni haft en god dag!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar