Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 23 april 2013

Tröööött

Jag är så trött... Orkar knappt ta mig ur soffan för att gå upp och lägga mig..

Idag har jag läst om en massa härliga teorier.. Vygotskij, Piaget, Skinner, Watson Zzzzz ..... Ja ni hör ju. Man somnar. Nej men det är allt ganska intressant. Men är lite orolig över hur seminariet kommer gå. Hoppas på bra ;-)

Jag fullkomligt tvingade ut mig själv att springa idag. Det var jöbbigt kan jag säga! Tröööötta ben... Men ut kom jag hehe
Efter det åkte jag och Ida en liten cykeltur. Så jäkla mysigt! Hon hade ordnat med fika lilla gumman. Mammas lilla stora tjej ❤❤❤

Imorgon ska jag hälsa på min blivande praktikplats. Ska bli jättekul att se vad jag kommer att tillbringa mina tre Vfu-veckor i maj! Men innan det blir det gymmet med Marie :-) hej och hå!

Nej... Natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar