Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 31 maj 2013

En helt vanlig fredag!

Ja du Fia... För nått år sen eller två (eller kanske tre, strunt samma :-)) tyckte du att jag skulle lägga upp bilder på bloggen också, inte bara skriva.  Blir roligare att läsa sa du. Och ja, då kan det bli så här ;-) en jäkla massa bilder emellanåt. Ångrar du dig? Men när vi inte kan ses IRL, kanske det är så här vi får ses hihi




Är i alla fall sjukt nöjd över att nu ha långt hår. För det har allt växt en del :-) Även om det nu nästan känns som om det stått still ett tag... 

Kan bero på att mammsen klippte en del sist, men det behövdes också. Hade behövt ta ännu mer för att få bort det slitna, men då blir det ju page. Och det vill jag inte. Inte nu. Men när jag är mogen igen för kort, då blir det page. Tycker det är sjukt snyggt ! Marcus garvar åt mig när jag säger att jag inte är redo för att klippa mig :-) Han tycker jag är lite knäpp, "det är ju bara hår" säger han. 

Icke picke pö! Det är viktiga gräjjär ;-)

Pöss!


1 kommentar:

  1. Hahaha! Jag uppskattar alla dina bilder Karin, precis så det ska vara ;)
    Och hår är inte alls "bara hår", den försöker Matt också med!
    Tycker verkligen att du skall ha det långt, är ju skitsnyggt nu.

    PÖSS!

    SvaraRadera