Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 31 maj 2013

Förresten!

Imorn händer det skojigheter på em/kvällen :-) Det är äntligen dags för lite Klassfest! Tänk att vi inte gjort detta innan! Så dumt så dumt.... Vi ska först vara hemma hos Emma klockan 18
För att sedan inta Butlers :-) Dock är Macke på match så jag hinner nog inte ner till 18. Då är mina tjejer så gulliga så de kommer till mig innan så kan vi ha en för-förfest hos mig och åka ner till Emma så fort Macke kommer hem :-)  Blir säkert hur bra som helst! Ska bli superkul att gå ut med alla Goa tjejer i alla fall!! 

Så till den stora frågan: VAD SKA MAN HA PÅ SIG????!? Jag kan ju inte säga att jag inte har några kläder. För det har jag, massor! Men inga roliga eller fina gåutkläder :-( Strunt samma är det ju egentligen. Bara jag trivs i det jag har på mig brukar jag känna mig fin. Får nog vara tråkig och ha svart.. Brukar funka ;-)

Nej nu ska denna linslus sova...

Pöss! (Igen)


Här är några av tjejorna. Så här härligt hade vi det i tisdags :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar