Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 18 maj 2013

Gårdagen!


Ja igår var jag och Sandra äntligen nere hos vår fina vän Cicci i Göteborg. Tänk att det ska dröja så långt mellan gångerna man ses... Nu var det ioförsig inte så länge sen jag var nere hos henne, men vi springer ju inte ner varandra om man säger så.. Riktiga vänner har man ändå, man vet alltid att de finns där oavsett.. Och så är det verkligen med Cicci! Jag vet att hon ALLTID finns där!! 

Tänk att vi varit vänner hela livet! Visst har vi haft våra små duster (de har dock varit väldigt få) men oavsett har vi alltid varit vänner! Fina fina Cecilia ❤

Vi hade det hur mysigt som helst! Åt gott, tjatade och skrattade så tårarna rann :-)
En helt underbar kväll!


Så här såg jag ut när jag åkte dit. Tänkte om det kanske var någon som undrade ;-)



Och såhär såg det ut bakifrån... Så vet ni det, hahaha!


Glömde att ta kort, så ni får helt enkelt klara er med korten på mig :-D

Nu ska jag sova...

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar