Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 19 maj 2013

Söndag!

Ja underbara söndag! Haft en sån skön dag... Vi var och grillade hemma hos Jillsan igår och Ida ville sova kvar så därför var det bara Viggo som vaknade hemma idag. Han ville inte sova längre än till 8 men då han är nöjd med lite tv-tittande på morgonen fick mamma sova två timmar till på soffan :-) 

Sen har vi bara varit hemma. Förutom för lite dansuppvisning nu på eftermiddagen. Åh va söta och duktiga de var sen ❤

Nu blire Sushi med mannen ❤

Pöss


Jag i mina nya brallor! Älskar rött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar