Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 22 maj 2013

Lite ledsamt...

Ja nu är det bara två dagar kvar på praktiken.. Känns jättetråkigt! Kommer sakna alla riktigt mycket!!
Tur att det inte är långt dit så jag kan hälsa på om jag saknar dem för mycket :-)

Annat roligt är också att jag kommer att träffa några av barnen många fler gånger då sju av dem kommer att gå på samma skola/ i samma klass som Ida till hösten :-)

Så här såg jag ut idag. Duschade igår kväll och orkade inte göra iordning håret med platteri och gräjjer. Då blir resultatet detta... 

Pöss!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar