Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 3 juni 2013

Dagen idag

Har haft en hemmaplugg med min Mary idag. Det har gått helt ok, två steg fram, ett steg bak... Ibland bajs ibland kanon! Lär nog inte bli klar imorn, men hoppas på onsdag. Hoppas kan man ju alltid eller hur ;-)

Var en snabbis på Torpet igår och köpte så ursköna shorts!! De var så snygga och sköna att det bidde två par :-) 


Så här ser de ut...


Nej nu ska jag borsta gaddarna... Imorn är det mer plugg på schemat och så ska jag och Ida hälsa på på hennes nya skola... 


Mammas lilla stora tjej ❤



1 kommentar:

  1. Snygga shorts! Ser ut som hm? Pris? :) är oxå i short-letar-tagen! ;)

    SvaraRadera