Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 4 juni 2013

Tisdag

Idag har jag både pluggat och varit med sötaste tjejen och hälsat på i skolan. Det är så kul att se henne bland alla andra barn, och se hur roligt hon tycker att det är! 

Hon är så fin min Goa lilla tjej ❤


När jag hade kört tillbaka skruttan till förskolan åkte jag hem till Mary för att få skrivet lite... Gick riktigt bra idag! Gött! 

Såhär festade vi till det :-)


Nu ska jag spela lite Candycrush. Imorgon blir det nya tag med pluggandet. Sandra kommer också :-) Även om det är segt med allt vi måste skriva jämt så måste jag ändå säga att jag gillar det som fasen!! Att sitta med fina tjejer och skriva. Jag menar, vi gör ju lite annat också. Tjatar och fikar t.ex. ;-) Kommer att sakna de stunderna som fan när vi är klara med allt! 

Ni kan väl påminna mig om det till hösten när det är dags att skriva C-uppsats mohahaha

Pöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar