Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 12 juni 2013

Jobb!

Idag har jag jobbat! Så kul!! Oj vad jag kommer ha ont ingen den dagen jag måste säga upp mig :-( Jag tycker verkligen mitt jobb är superkul, MEN det går inte... Inte att jobba de tider som man har dånar jobbat i butik. Så är det. Inte med familj. Jag vill i alla fall inte det.




Imorn blir det mer jobb, men på en förskola. Kul det med :-) 
Eftermiddagen bjuder på hemmalagade hamburgare och jordgubbstårta hemma hos Marcus moster. Barnen i familjen firar sommarlov. Det tackar vi för :-)

Sen är det andra skojigheter som händer. Både på fredag OCH lördag. Me like!! 
Fortsättning följer.......... ;-)

Pöss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar