Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 13 juni 2013

Roliga saker!!

Nummer 1:
Ja detta har jag pysslat med lite ikväll :-) Var alltså detta jag beställde härom dagen. Har gjort tre stycken armband och jag är väldigt nöjd! Förstår inte varför jag inte gjort detta innan.. Riktigt kul!!



Nummer 2:
Imorn händer det grejer :-) 
På morgonen kommer min underbara fina vän Anna hit med sina söta tjejer och leker och myser ❤ Ska bli så mysigt att äntligen träffas!! Herregud vad vi försökt få till denna träff, och NU ÄNTLIGEN :-)

Vid 13 sen kommer min goa pappa hit och har barnen tills Macke kommer hem. Jag ska nämligen möta upp tjejerna från H&M på torp, för att sedan bege oss till.................... LISEBERG!! 

Känner mig nästan dum att åka dit utan barnen, men vi ska dit hela familjen i sommar så de ska allt också åka dit...

Ja det ska bli såååå kul detta!!! Jag tror inte att jag har varit där och roat mig sen tonåren. Nu är man ju också där ibland såklart, men då är ju barnen med så då åker man ju sådant som de vill åka.. Ja som sagt, ska bli görsköj!

Hoppas att regnet inte öser ner nu bara....


Shortsen i beige :-)


Pöss!

1 kommentar: