Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 10 juni 2013

Ledig dag

Startade dagen med frukost ute. Då det var för varmt i uterummet och barnen ville äta ute, placerade vi oss på garageuppfarten haha, mysigt ;-) Fast det var det faktiskt.




Sen åkte vi och träffade vänner på Blomsterlandet. Därefter åkte vi med hem till dom och hade en urmysig dag! Barnen lekte och vi satt och tjatade :-)

Sen ja då hände det som inte hänt så vändans mycket det sista....... Karin Larsson åkte och tränade!!! Gött! Har inget att skylla på heller. Det har varit så mycket det sista. Framförallt med skolan. När jag dessutom haft vfu, har jag inte haft tiden. Eller ja, jag har inte prioriterat träning... Men nu hoppas jag få komma igång igen :-)

Våra mysbarn ❤ ❤ ❤




Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar