Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 9 juni 2013

Slut på denna helg

Även denna dag spenderades lugnt hemma.. Riktigt skönt! Barnen har lekt, macke tvättat båda bilarna utvändigt och jag städat garaget.. Gott att få tråkiga saker gjorda, i alla fall efteråt ;-)

På eftermiddagen kom mina föräldrar en sväng ❤ Eftersom vi inte har någon dusch och barnen behövde duscha bestämde vi oss för att ta en sväng till Kapelle lite senare...Där bjöds det även på god kvällsmat :-)

Goa barn ❤


Lillebror vill göra samma såklart ❤ Ser lite smått busig (läs galen;-))ut haha



Idag har jag haft på mig ett par av de nya shortsen. Så jäkla sköna!! Och Lina, du hade garanterat varit skitsnygg i de ;-)



Pöss!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. haha!! Nej de tvivlar jag på, är ju dessutom så jävla blek ännu så hade nog bländat folk me :P

    SvaraRadera