Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 19 juni 2013

Onsdag!

Började dagen med att jobba på HM. Hade en väldans kort dag då jag bara jobbade 9-12, helt lagom :-) Skulle bara in och lära mig kontoret... Får se hur detta ska gå i sommar haha..

Efter det åkte jag en sväng till Ikea. Fick med mig en del hem som ska få pryda vårt nya snygga badrum. Ska bli kul att få inreda där när det är klart!!

Väl hemma, när middag hade ätits kom mamma och hälsade på en sväng. Hon undrade om barnen ville åka med henne hem till min mormor. Det ville de gärna!

Jag och Macke passade på att åka ner till färgbutiken och köpa tapet och färg... Det finns ju en del att välja på...



Dock ett mycket lätt val :-)

När vi och barnen kommit hem skulle Macke åka på match. Ida frågade såklart mormor, som hon alltid gör, om hon fick sova hos henne. Eftersom mamma var ledig imorn fick hon gärna det. Lilleman ville också med.. Så här hemma satt jag i ett tomt hus.. Ganska skönt.. Jag passade på att måla taket en sväng i badrummet..



Dessa byxor var med om en del för ett par år sen när vi målade om huset, haha!

När det var klart hade jag ingen lust att bara lägga mig på soffan. 
(Konstigt det där.. När man inte kan, då vill man inget hellre ibland. Och när man kan, ja då vill man inte hahaha)

I alla fall... Jag svidande om och drog på fest! På en onsdag... Mackes jobb hade personalfest och när inte han kan gå, får man ju ställa upp :-) Jillsan var ju där ;-)

Jag körde dock så det var inget avancerat... Men trevligt var det!

Såhär såg jag ut för er som undrar ;-)







Och så den obligatoriska posen :-) :-)


Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på min nya favoritserie, Revenge!


Har många avsnitt kvar att bränna av. Så gött att kunna kolla när man vill och kunna kolla på flera avsnitt åt gången! Härom kvällen släckte jag strax före 02. Inte bra när man ska upp och jobba dan därpå bara hahaha!

Men imorn... Då är det sovmorgon :-)

Pöss ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar