Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 23 juli 2013

ÄLSKAR!!!

Ja vilken sommar!!! Vilka dagar!!!
Vi har, sen vi kom hem från Lysekil, varit med Mackes föräldrar ute på sjön med deras båt. Det är så jäkla underbart!!!









Idag tog jag även tag i detta "fetto". Jag alltså. Jag vet att jag inte är en "tjockis" men fan detta är inte ok! Har nog gått upp 3 kg i sommar :-( Så! Detta ska det bli ändring på. 
Bara godis nån gång i veckan (i alla fall inte varje dag som det blivit det sista...) och jag ska komma igång med träningen igen!



Om jag var trött efteråt?? Hahaha! Kaaaan maaaan säga! ;-)

Måste visa också... Hittade detta bland alla bröllopsfoton.
Liite på lyret här. Hahaha! Men man gifter sig bara en gång ;-) 
hoppas jag i alla fall!!


Pöss!

3 kommentarer:

  1. Springer du eller går du? Går du och vill ha sällskap nåndag så hör gärna av dig!:)

    SvaraRadera
  2. Springer du eller går du? Går du och vill ha sällskap nåndag så hör gärna av dig!:)

    SvaraRadera
  3. Så himla härligt att se alla goa "semesterbilder"! Även om jag erkänner att jag är lite bitter som måste jobba hele tin ;) Och dom där kilona tappar du lätt när du kommer in i alla rutiner igen, passa på att njut och träna när du känner att du har lust, då blir det den bästa träningen!! <3 pöss!

    SvaraRadera