Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 25 juli 2013

Roliga saker på G!

Ja nu har jag några roliga saker framför mig :-) Två av dem innefattar hotellövernattning!! Roooligt!!!!

Idag har vi inte gjort särskilt mycket. Jag startade dagen med att komma mig ut och springa lite.... Lika segt som härom dagen haha


Efter åkte vi och tog ett dopp. Eller ja. Inte jag då men, barnen och Macke badade. Sen blev det stan. Det är ju Uddevalla-kalaset nu så det fanns massa roliga hoppborgar mm. Barnen älskade det!!! Speciellt detta :-) Fattar inte att de vågar hahaha...




Kvällen avslutades på Kapelle med god mat och härligt sällskap. Ida ville sova hos farmor så det var bara lillebror som åkte med hem...

Imorn hoppas jag på SOL!! Då blir det båten :-) LÖÖÖÖV


Pöss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar