Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 28 juli 2013

Rolig kväll!!!

Ja det var sååå kul igår!! Tanken fanns verkligen inte att vi skulle gå ut men vilken tur vi gjorde det :-)

Idag har det då inte varit många knop haha. Mått bra men varit väldigt trött. Sov till 12 då Macke väckte mig :-) Vi hämtade barnen och sen fick vi faktiskt städat lite här hemma. Riktigt skönt efteråt! 

Dagen avslutades på Kapelle igen där det bjöds på god mat!! De är verkligen bäst! Som igår tex. Moa (Mackes lillasyster) som är hemma nu (bor i Stockholm) och hennes kille Jocke sa på dan att de kanske skulle gå ut på Uddevalla-kalaset. Marcus sa att jag kunde gå med dem om jag ville. Det var jag såklart mycket sugen på :-) Även om det varit mycket roligare om vi kunde gå ut båda två. 

När jag pratade med Moa kände de att de nog inte orkade det. Men va faan tänkte jag haha. Jag ville ju ut. Kollade med några kompisar men ingen kunde hänga på. Kände inte att jag ville kolla med Madde och Stefan om de kunde ha barnen då de redan haft dem ganska mycket det sista. Men det hade ju varit så kul om jag och Marcus kunde gå ut. 

Då ringer Moa och säger att Madde och Stefan kunde ha barnen om vi alla ville gå ut :-) De är så gulliga! "Ni skulle få så roligt nu när Moa och Jocke är hemma också! Passa på att gå ut alla fyra nu!"



Och det var såå kul!! Blev visst en helkväll :-) En bonus var att Sandran även var ute. Det var INTE igår vi var ute tillsammans! 

Nej nu ska jag slappa i soffan!

Pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar