Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 26 augusti 2013

Öppna förskolan bland annat

Idag gick det mycket bättre att lämna lillskruttan på skolan.. Hoppas så att det håller i sig ❤ Man är fan inte stor på jorden när ens barn inte mår bra! Fy fan alltså....

Jag och lilleman var på öppna förskolan idag med Fia och hennes söta grabbar. Det var vääldigt länge sen man var där nu och jäklar vad det kom över en hur stora barnen har blivit. En kille som härjar bland alla små skruttar och en tös som inte ens kan följa med för att hon går i skolan. Vad hände??!

Köpte mig ett linne igår som jag invigde idag. Absolut inget märkvärdigt linne. Men sen är jag ju ingen märkvärdig tjej heller ;-) 


Ett mycket enkelt linne men jag älskar enkla kläder! Gillar att det är ringat bak :-) Kan vara kul att ha en färgad bh under också.. Eller hur Sandran? ;-)


Det är denna bh jag har under och den är helt underbart skön. Och snygg. Älskar spetsen! Finns även i vit, svart och lila. 99 kronor på Lindex. Köp köp! Jag har köpt två ;-)

Tog mig i kragen idag och bestämde mig för en löprunda. Då familjen var sugen på stranden kom jag på den briljanta idén att springa dit. Varmt men gött efteråt! 


Pöss!!!

1 kommentar:

  1. Gud va bra att du tipsade om den bh´n, ska genast gå in och kolla på lunchen. Hatar byglar och sånt skräp...

    Puss å kram!

    SvaraRadera