Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 25 augusti 2013

Såå gött!!

Ja nu är jag gött fjantig jag veeet haha!! Men jag har plattat mitt hår i typ 10-15 år. Ni hör ju. Galet!! Fatta hur mycket det sliter! I början plattade jag det tom flera gånger varje dag, det gör jag inte nu. Bara när jag duschat..men ändå.. 

I alla fall. Ikväll orkade jag inte göra iordning håret. Det vill säga blåsa och platta det. Jag vet. Jag blåser det torrt också. Det är också galet! Slit slit slit... Men. Ikväll hände det. Jag struntade i det. Skrattade lite när jag kollade mig i spegeln när jag skulle gå och lägga mig. Jag såg ju ungefär ut som jag gör när jag lockat mitt hår. 

Alltså. Först blåser jag det torrt. Sen plattar jag ut det. Sen lockar jag det. Va fan. Är jag blond på riktigt eller?! Nu återstår det bara att se hur det ser ut imorgon när jag vaknar.. Kanske blivit affrokrull ;-)




Natti ❤

Ps. Jag löser det jag skrivit och inser att jag är smått manisk med mitt hår. Men. So be it. Jag är lite knäpp ;-) Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar