Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 25 augusti 2013

Söndag

Startade dagen med sovmorgon. Eller inte egentligen. När familjen åkte somnade jag inte om men jag kunde ju ligga kvar i sängen. Så skönt!! Ni vet. När man kan :-)

Vid 9-tiden tog jag på mig och gick en pw... Gött!



7 km i Underbart väder!!

Efter dusch och en god frukost åkte jag och bytte storlek på jeansen jag köpte till Macke när han fyllde. 


När familjen kom hem åkte vi en sväng till stranden.. Alla badade, utom jag såklart ;-

)

Nu ska jag måla naglarna, sen gå och lägga mig. Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar