Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 24 augusti 2013

Kalas mm

Ja idag var jag och barnen på kalas till Marcus kusin. Marcus kunde inte följa med då det var match.. Det bjöds på jättegod mat och sällskapet var lika goa dom :-) 

Barnen bus ❤



Efteråt åkte vi med farmor och farfar och tog ett dopp. Inte jag dock, badkruka som jag e.. Vet inte vad som hänt, börjar jag bli gammal tro?! Hehe

Vi hann även med att titta på en halvlek när Frida spelade. Roligt!
En snabbis till Torp och när lördagsgodiset var inhandlat till barnen tog vi en snabbis in på HM. Opps.. Slutade 600 kronor fattigare. Och då har jag ändå hyfsad procent ;-)

Två byxor och en munkjacka till Ida, en tischa till Viggo och en mascara och ett par jeans till mig.
Jag köpte ett par jeans förra året som jag älskat. Dessa har tyvärr gått sönder och min snälla mamma har lagat dem. Då detta inte hållit så bra bestämde jag mig för att köpa ett par nya. Är mycket nöjd och dessa kommer att användas flitigt :-)



Nu ska jag sova... Jag har sovmorgon dock :-) Det är tom så lyxigt att jag ska få ha en förmiddag hemma helt själv imorgon. Inte göra något, eller vad jag vill.. Träna, sova, läsa, shoppa.. Får se vad jag blir sugen på :-) Skönt ska det i alla fall bli om man "får" säga så. Jag tycker att "egentid" är viktigt. Få vara ensam, hinna längta lite... Marcus och barnen ska ner till den årliga Vallen-dagen. Någon slags dag då en massa barn får spela boll, äta hamburgare och umgås. Blir säkert jättekul för dom! Nästan så att jag är sugen på ett åka med, men tror att sovmorgon och bara vara hemma väger över denna gång. 

Natti ❤

Varför inte köra en "jag idag"?? ;-)



Hihi, Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar