Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 29 augusti 2013

Torsdag

Idag har jag Mary suttit och pluggat lite tillsammans. Vi gick igenom uppgifterna inför den kommande kursen, läste lite litteratur, snackade C-uppsats och tjötade såklart :-) Kommer sakna våra goa dagar sen när vi är klara med skolan. Jag tycker det är så mysigt att sitta vid Maries köksbord och plugga tillsammans med henne! Usch, kommer verkligen sakna det sen.. Jag har alltid gillat att plugga. Nu de sista åren menar jag.. Visst har man lite skolångest ibland, över allt man ska hinna få gjort. Men jag har verkligen gillat det. Nej, nu ska jag inte bli sentimental här haha, jag lämnar det där...

Jag valde att inte blåsa och platta mitt hår idag. Så här blev det då...


När jag kom hem åkte familjen och handlade. Därefter gick jag och Jillsan på en powerwalk, 6 kilometer med gött snack. Tänk att det är så mycket roligare att gå tillsammans med någon :-)



Imorgon är jag och lilleman lediga, Marcus jobbar och Idafis slutar tidigt. Då ska jag och de små åka på utflykt. Hem till en fin vän och hennes goa döttrar. Ska bli så mysigt ❤

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar