Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 6 september 2013

Inte alltid som man tänkt...

Nej igår kväll, en stund efter att barnen somnat, vaknade lilleman och var jättevarm.. Jag ska verkligen inte klaga, barnen har nästan inte varit något sjuka på hela året, men fy vad det är jobbigt när de är det :-( Man vill ta allt deras onda... 


Men han är ganska pigg. En dag i soffan så tror jag han blir bättre snart. Hoppas tills söndag för då hade vi tänkt åka till Liseberg :-)

Jag är lika trött idag som igår känner jag..


Och ja, spegeln behöver putsas hehe

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar