Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 5 september 2013

Lite snabb uppdatering...

Är på vfu nu och det är kanon! Kroppen är dock inte inställd på att jobba heltid haha. Speciellt jobbigt att få "iväg" barnen till skolan och förskolan måste jag säga.. Man hade det allt väldans bra när de var på samma ställe. Inte för att det är långt att gå/cykla/åka. Men det är ju ändå ett moment till att hinna med.. 

Så här trött var jag imorse hahaha


Nu ska jag slappa i soffan. Jag är hungrig/sugen som fan!! Men men.. Vad gör väl det :-)

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar