Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 2 september 2013

Skolstart

Japp idag var det dags för skolstart. Skolångesten infann sig som vanligt alldeles för snabbt. Allt man ska hinna med... Gahaa. Men det måste ju bara gå så det är väl bara hoppas att man inte blir sönderstressad på kuppen ;-) Kul i alla fall att vara igång igen. Jag har saknat mina tjejer så mycket ❤

Hade på mig skinnjackan idag och jag är supernöjd med den!


Innan skolan drog igång hann jag och Anna med en snabbis till stan. Och ja, som vanligt hittade jag saker jag ville ha. Båda två fick följa med mig hem :-) Överraskade??! Hahaha!
En liten väska/plånbok. Tror de som kan kallar de "clutch" eller nåt ;-) en mindre väska i alla fall...
Och en tischa. Jag vet, har ju en del.. Men jag har kollat på denna ett tag så nu köpte jag den.. Och den är vit. Hade ingen vit ;-)

Pöss!!

Ps. Nu är ju håret ganska långt :-) Tjohoo!! 
Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar