Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 20 oktober 2013

5:2

Ja nu har jag kört med dieten 5:2 ett tag och jag börjar märka skillnad. Inte bara på vågen utan det är också nu lite synbart :-) Jag vet att jag inte är tjock, att jag kanske inte behöver dieta mig. Men jag har alltid haft en mage jag inte är nöjd med, och efter denna sommaren vägde jag mer än jag nånsin gjort. Om man inte räknar med graviditeterna då såklart :-) Och så som jag såg ut och kände mig i somras, vill jag inge känna igen!

I alla fall... Känns så gott att nu känna att den plufsiga mage jag hade, nu faktiskt inte är lika stor längre :-) 


Jag vet inte hur länge jag ska hålla på, men ett litet tag till tror jag... 

Intressant inlägg va?! ;-)

Nu ska denna bakfulla och aströtta donna sova... Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar