Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 21 oktober 2013

Måndag!

Idag har det varit skola nästan hela dagen. Visst är det segt ibland, eller ja... Faktiskt inte hahaha. Våga jag gp ut med att jag verkligen gillar att åka dit :-) Kan ha att göra med goa vänner ❤️

Uggigt väder, kräver överkast runt halsen haha...



Och när jag tar på mig mina gröna byxor, kan man ju inte bli annat än glad :-)

Jag kan tom ta av mig dom utan att knäppa upp knapp och gylf. Det ni. Heja diet 5:2 ;-)


Så nu ska jag inte tjata mer om det, men det är såå skönt! Sommarkilon, hoppas vi aldrig ses mer :-)

Pöss

4 kommentarer:

  1. Härlig känsla de där när man ser på kläderna att man gjort en förändring :) Det är då du ska klappa dig själv på axeln och vara stolt över dig själv! Tycker att du är så himla fin och snygg oavsett men det är väldigt viktigt att man tycker om sin egen spegelbild!! Hejja dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du ❤️ Ja när man mår dåligt över något och man märker att en förändring faktiskt har skett, känns det så bra! För visst är det viktigt att man är nöjd med sig själv ☺️ Kraaaaam

      Radera
  2. Du är så snygg så hälften hade räckt men jag vet precis hur det är, jädra kilon som kilar sig fast. Har några jag gärna fått bort men har ingen motivation just nu och ingen tid för träning:( kram på dig

    SvaraRadera
  3. Du är så snygg så hälften hade räckt men jag vet precis hur det är, jädra kilon som kilar sig fast. Har några jag gärna fått bort men har ingen motivation just nu och ingen tid för träning:( kram på dig

    SvaraRadera