Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 22 oktober 2013

Plugg och lite jobb på det

Ja idag var det dags att läsa läsa läsa.. Lämnade barnen och åkte hem till Mary. Hann med riktigt mycket. Känns gött!

Imorn är det skola och på torsdag ska vi träffa vår handledare på ett första möte. Hoppas det känns bra efteråt!

Ikväll har jag varit på jobbet då det var inventeringsdags. Åkte dit, iklädd överkast ;-) 




Tror (och hoppas) att det kan ha varit sista gången jag satt min fot där.. Från "baksidan" så att säga ;-) Tänk att det faktiskt kan vara så?! Att jag nu jobbat min sista dag på HM?!? Har varit anställd där i 13 år, hela mitt vuxna liv nästan.. Galet! 

I somras när jag jobbade tyckte jag att det kändes lite sorgligt. Att jag snart inte skulle jobba där så mycket längre. Men nu. Efter idag. Känns det nästan lite skönt. Jag kände, när jag var där, att jag nog var klar med det. Det är inte samma längre. Det är inte samma folk, inte samma stämning. Tror tom att det gamla hederliga uttrycket stämmer "det var bättre förr" ;-) Haha! Känns bra!


Nej nu är det natten... Pöss ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar