Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 16 oktober 2013

Åhhh.........

Carolina Gynning la ut denna bilden på sin blogg...


Kan inte annat än att hålla med!!! Jag blir görsugen! Men. Mitt hår skulle aldrig klara av att bli blont igen. (För det skulle jag vilja igen efter ett tag. Så mycket har jag lärt mig av alla de gånger jag gått på detta förr :-))
Det är tillräckligt slitet redan :-(

Men sugen är jag allt lite hehe

Natti natti ❤️
Både er jag vet om, men också till er som  är här inne och smygläser ;-) 

1 kommentar:

  1. Karin vi gör det tillsammans?! Jag har varit sugen på att bli brunett nu i några veckor! Och vi kan bli blonds igen genom mitt "milda" sätt att färga det på ;-)) kram / Sandra

    SvaraRadera