Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 17 oktober 2013

Torsdag!

Japp skolan hela dagen. Sådär intressant om jag ska vara ärlig. Tog tom ett vuxet beslut att prioritera min (dyrbara) tid. Hehe. När de andra gick in på föreläsning nummer 2, som jag redan innan kunde lista ut skulle vara urdålig, så satte jag mig i bibblan och läste...


Känns då bra att kunna känna att man faktiskt väljer att göra det som känns bäst för en. Och i detta fall var det inte särskilt svårt: plugga i biblioteket vs. Facebooka i föreläsningssalen. 

Nog om det.

Imorn blir det biblioteket nere i stan med Mary. Hoppas kunna reda ut en del förvirring vi sitter inne med, med den stundande C-uppsatsen. Gahaaa. Jag vill inte. Haha! Jo jag vill faktiskt. Tror nog att det blir skoj. Men nu innan alla tankar och funderingar man har faller på plats är det allt lite rörigt. Men men. Ska nog bli bra detta :-)

Marcus har bett mig kolla efter en ny vinterjacka till honom. Det behöver han ju inte säga två gånger mohahaha.


Sprang på en idag på lunchen. Han har sagt att han vill ha en grön jacka, som kanske har något "typ vitt foder inuti". 
Volaa... 


Exaktemente!! När jag messade honom denna bild, fick jag denna tillbaka..


Hahaha! Han hade också hunnit köpa en idag. Så imorgon får vi se vems jacka som "vinner". Jag tror stenhårt på min :-)

Nu ska jag sova.. Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar