Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 31 oktober 2013

Mysdag, bara jag och min man ❤️

Ja denna dag behövdes. Så skönt att bara vara en dag... 

Barnen har världens bästa farfar! Han är lärare och varje höstlov har han och barnen en farfar-dag. Så mysigt! Bara han och barnen som hittar på något kul tillsammans. Idag tog de tåget till Göteborg. Där gick de på bio åt pannkakor mm. Det var MYCKET nöjda och glada barn som kom hem ❤️

Jag började dagen med att ha sovmorgon till strax före halv tio. Efter det en slapp förmiddag här hemma och sen åkte jag och min man ner till Bäckebol. Där spenderade vi några timmar, bland annat genom att äta god lunch..


Därefter var vi inne i två butiker; XXL sport och Stadium outlet. Meningen med turen var att Macke skulle till XXL och köpa skidor. Men precis intill låg Outlet-butiken och den var grym! 

Macke köpte ett par inomhusskor (till fotbollen) och jag ett vind och- vattenavvisande set. Svarta byxor och röd jacka. (Är ju snart färdig förskollärare som ni vet och då måste man ju ha riktiga gräjjär haha...)

Pleasejeansen var på och jag kände mig så snygg ;-) Tur att jag lyssnade på både Anna och Maria när de sa att jag skulle ta en storlek mindre, att de skulle töja sig rejält. Och det har de verkligen gjort. Hänger lite i rumpen.. Men men, jag ser ju inte den ändå hehe. Och resten är så snyggt på dem så det får jag helt enkelt leva med... Fanns ju inte i xxxs heller :-)

Nu ska jag sova... Natti på er ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar