Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 29 oktober 2013

Tjohoo

Då var de äntligen mina!! Jag är happy! Haha!!


En heldag på HV avslutades alltså med detta lilla inköp. Många, vad jag har förstått, är helt begajstrade över Pleasejeans. Och jag trodde faktiskt inte att jag skulle falla för frestelsen. Men när man ser dessa jeans på många (speciellt olika bloggar) var jag tvungen att testa dem. De är så snygga! Och ja. De är DYRA. Men om det är något klädesplagg jag tycker får kosta, är det just jeans. Det använder man ju typ varje dag. 
Tror dessa kan bli ett par sånna :-)

Vet att dessa kort på mig är trååkiga.. Men det är faktiskt ganska kul (för mig själv) att jag kan gå tillbaka i bloggen, och se hur jag sett ut genom åren haha. Har faktiskt "bloggat" i 3.5 år nu så det blir några Karin-kort ;-)



Bra då min man inte ofta håller i en kamera. Typ aldrig. Så vill jag ha några kort på mig själv. Ja då får jag helt enkelt ta dem själv :-D

Återkommer med bild på jeansen på nån dag.. Om de behålls vill säga ;-) Hahahaha

Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar