Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 16 januari 2014

Examen!

Ja imorn är det då äntligen dags. Examen. Men jag fattar det nog inte än. Eller jag vet inte. Det känns bara konstigt... Som vilken dag som helst menar jag. Eller ska det kännas speciellt?! Borde det ju göra. 

Jag tror det har att göra med tre saker:
1. Jag har inte varit i skolan på typ hela vintern. 
2. Uppsatsen är inte helt klar. Inte opponerad på och inte heller då godkänd. Det är lika med än så länge ofullständiga betyg. (Alltså. Helt fel ordning! Sjukt att man tar examen innan man är "klar")
3. Jag har redan börjat jobba :-)

Nu ska jag sova. 

Pöss!

Haha!

2 kommentarer:

  1. Grattis bästa Karin! Har du glasögon? Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera