Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 12 februari 2014

Läänge sen

Ja det var ett bra tag sen jag skrev. Ganska skönt faktiskt. Dock är det roligt att gå in och läsa gamla inlägg. För det är ju som en slags dagbok detta.

Nu har jag jobbat över en månad och jag trivs såå bra! Med allt! Sen känner jag att jag gärna skulle vilja "kunna" mer eller hur man nu ska uttrycka sig. Jag vill ju vara lika "bra" som mina kollegor... Men om 15 år kanske jag också ser det som dom ser ;-)

Såhär såg det ut i måndags kväll när jag satt och planerade. En kollega hade kompat för hennes döttrar hade lov. Den andre var på föräldraråd. Så det där med att "nobody puts baby in the corner" stämmer inte ;-) 


Pöss sålänge! Får se när vi hörs nästa gång...


2 kommentarer: