Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 29 mars 2014

Läänge sen...

Ja nu var det ett tag sen igen. Har lite annat i huvudet nu för tiden om man säger så. Hehe. Men kom på mig själv att jag faktiskt var lite sugen på att skriva. Livet går sin gilla gång. Jobbar och sliter mest var dag ;-) Nej sliter är väl synd att säga, men jag jobbar heltid och har min familj att "ta hand om". 

På jobbet trivs jag hur bra som helst!! Trodde inget annat dock då min magkänsla var just det...

Sen är ju våren här också!! Börjar nog bli gammal (gamla tanter pratar alltid väder) men fasen va skönt det är! Älskar bland annat att barnen är ute och leker om dagarna. 
Nöjda och glada barn - nöjda och glada föräldrar! :-) 

Denna vår bjuder även på en massa kul! Har många roliga saker inplanerade. Mer om det kanske kommer ;-)

Pöss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar